Výskum
Skúmame sprievodné aspekty vzdelávania, ktoré označujeme ako kontextuálne premenné a ich vzťah k školskej úspešnosti žiakov. Vzdelávacie výsledky žiakov sú ovplyvnené ich študijnými predpokladmi ako motivácia, intelektový potenciál a socioekonomický a kultúrny status žiaka, ktoré vedia školy len ťažko ovplyvniť. Na školskú úspešnosť majú vplyv aj medziľudské vzťahy ako klíma školy, triedy, pedagogického zboru, štýl vedenia riaditeľa, interakčný štýl učiteľa a sociálna inklúzia. Vedomostný posun žiakov v kľúčových predmetoch Slovenský jazyk a literatúra a Matematika prepájame s kontextuálnymi premennými pri vytváraní modelu pridanej hodnoty vo vzdelávaní.
Výskumný tím
Výskumný tím
Mgr. | Zuzana Juščáková, PhD. | - vedúca tímu |
Mgr. | Ivana Barqawi, PhD. | |
Mgr. | Martina Bukvajová | |
PhDr. | Eva Fülöpová, CSc. | |
PhDr. | Lucia Gálová, PhD. | |
Ing. | Pavol Kaclík | |
RNDr. | Mária Kolková, PhD. | |
MSc. | Martin Kopáčik | |
Ing. | Roman Pavelka, PhD. | |
Mgr. | Lukáš Píš | |
PhDr. | Elena Tomková | |
Mgr. | Jana Trajová | |
Mgr. | Jakub Valovič | |
Mgr. | Soňa Vašíčková |